جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان شروع جنگ تحمیلی از سوی دشمن را به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جنگ تحمیلی با تدبیر امام خمینی(ره) به یک فرصت بزرگ انسان سازی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع پایوران ستاد سپاه استان بیان کرد: مهم ترین هدف دشمن از جنگ تحمیلی براندازی نظام نوپای اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشت، افزود: آمریکایی ها در جریان انقلاب و دفاع مقدس بزرگترین سیلی را از ایران خوردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به کودتاها، ترورهای متعدد و اعمال تحریم های ظالمانه را از جمله اقدامات دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: گزینه نظامی در نهایت توسط کشور های استکباری به ویژه آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه پنج استان‌ جنوبی کشور در جنگ تحمیلی درگیر جنگ تحمیلی شد، ابراز داشت: جنگ تحمیلی که در واقع یک تهدید بزرگ برای ایران اسلامی بود با تدبیر امام خمینی(ره) به یک فرصت تبدیل شد.

حجت الاسلام دیباجی با اشاره به اینکه ۱۸ کشور به طور مستقیم و ۳۸ کشور کمک غیر مستقیم و تسلیحاتی به رژیم بعث عراق داشت، یادآور شد: ایران زمان صفویه سه برابر سرزمین فعلی بود که در ادوار مختلف حکومت شاهنشاهی به تاراج رفت اما در ۸سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران تصرف نشد.

وی با اشاره به دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بیان کرد: اعتقاد به ولایت، اخلاص، دین‌مداری و دعا از راز و رمز پیروزی در جنگ تحمیلی با وجود نابرابری قدرت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha